loading...

منبع کویلی هلدینگ صنایع برتر

بازدید : 431
دوشنبه 5 آبان 1399 زمان : 15:43

منبع کویلی:

برتری منبع کویل دار نسبت به سایر انواع بخصوص منبع دوجداره، تک جداره بودن آن است. این یک لایه بودن منبع سبب می شود در صورت بروز خرابی هایی مثل سوراخ شدن، خوردگی، ترکیدگی و ..... منبع کویل دار براحتی قابل تعمیر و بازبینی باشد.

راندمان کاری در منابع کویل دار بالا و همچنین افت حرارتی به علت وجود کویل داخل منبع بسیار کمتر می باشد.

منبع کویلی دار:

گرم نگه داشتن آب به این بستگی دارد که منبع کویل دار را تا چه اندازه ایزوله کنیم و ظرفیت آن چقدر باشد. معمولاً اطراف منبع کویل را عایق می ‌کنند تا گرمای آن از بین نرود، اگر این کار انجام شود مصرف سوخت کاهش پیدا می ‌کند.

شکل و ظاهر منبع کویل برای مناطق مختلف یکسان است. البته در جاهای که رطوبت وجود داشته باشد از عایق پشم شیشه برای پوشش منبع استفاده می‌ شود. ولی نکته مهم واقعی بودن ظرفیت منبع کویل آب گرم است در غیر این صورت مصرف کنندگان با مشکل مواجه خواهند شد.

منبع آب گرم کویلی ایستاده هلدینگ صنایع برتر:

ارتفاع ارائه شده برای منابع آبگرم کویلی ایستاده فوق بدون در نظر گرفتن پایه می باشد.

حد اقل ارتفاع مورد نياز بين بالای منبع آبگرم تا سقف موتور خانه 30 سانتيمتر مي باشد.

در هنگام خرید منابع کویلی آبگرم ، علاوه بر ظرفیت منبع به جنس بدنه ، ضخامت ورق ، سطح حرارتی کویل و گارانتی آن نیز توجه فرمائید.

منابع آبگرم کويلي ایستاده در ظرفيت های بالاتر از 1500 ليتر درصورت سفارش مشتری و با قید در فاکتور فروش دارای دريچه باز ديد آدم رو مي باشند.

کویل آبگرم یا بخار کلیه منابع کویل دار ایستاده هلدینگ صنایع برتر مطابق با استانداردهای معتبر و با ضخامت های مناسب تولید و عرضه میگردند. ضخامت کویل های آبگرم معمولاً 0.7 میلیمتر و ضخامت کویل های بخار معمولاً 0.9 میلیمتر میباشند.

ضخامت ورق بدنه منابع هلدینگ صنایع برتر (منبع آب کویلی) بر اساس ظرفیت و فشار کاری تا ضخامت 16 میلیمتر نیز قابل ساخت و ارائه میباشند(بدیهی است در جوشکاری منابع با ضخامت بدنه بالا ، از روشهای استاندارد جوشکاری مربوطه استفاده می گردد.)

قبل از سفارش منبع آبگرم نسبت به امکان عبور از درب موتورخانه و فضای ابعادی مناسب جهت نصب و بهره برداری آن اطمینان حاصل نمایید و در صورتي که منبع با ابعاد ديگری مورد نياز باشد ، ابعاد آنرا قبل از سفارش تعيين نمائيد.

محاسبه حجم منبع کویلی آب گرم مورد نیاز، ضخامت و نوع ورق بدنه و عدسی ها، بررسی ابعادی منبع کویلی از نظر امکان ورود و نصب در موتورخانه ساختمان و همچنین تعیین نوع کویل و سطح تبادل حرارتی کویل مورد نیاز باید به دقت انجام گیرد.

مزایای منبع کویلی دار نسبت به منابع دوجداره:

منبع آب گرم کویل دار که در دو نوع ایستاده و افقی تولید می شوند برای تولید آب گرم مصرفی و بهداشتی (از آب سرد ورودی) در سیستم های گرمایش مرکزی ساختمان، مورد استفاده قرار میگیرند.

مکانیزم عمل گرمایشی منابع کویلی استفاده از انرژی گرمایی آب یا بخار ورودی از دیگ حرارت مرکزی ساختمان در کویل نصب شده درون منبع و انتقال این انرژی گرمایی به آب سرد ورودی به داخل منبع آب گرم کویلی (مانند مبدل حرارتی) جهت گرم نمودن آب سرد ورودی است.

جنس بدنه ی منابع کویلی معمولا از ورق گالوانیزه گرم می باشد ، اما در صورت استفاده از ورق سیاه ، جهت جلوگیری از فرسایش و اکسید شدن آن ، سطح داخلی منابع را با رنگ اپوکسی کاملاً پوشش می دهند.

برتری منابع کویل دار نسبت به منابع دوجداره ، آسودگی تعمیرات آن بدلیل تک جداره بودن (در صورت نشت)، سرعت بیشتر گرم کردن آب سرد منبع و همچنین راندمان بالاتر کاری بدلیل وجود کویل (یا مبدل حرارتی) در داخل منبع آب کویلی هلدینگ صنایع برتر آن می باشد.

منابع کویل دار آبگرم نیز مانند انواع منابع دیگر در مدل های عمودی و افقی و بر اساس محاسبه و سفارش کارشناس پروژه جهت نصب در موتورخانه ی هتل ها ، بیمارستان ها ، مجتمع های مسکونی و اداری، کارخانجات، استخرها و ... ساخته و با گارانتی معتبر ارائه میشوند.

مزایای منبع دوجداره:

مناسب جهت استفاده در موتورخانه های سبک و خانگی

عدم افت فشار بدلیل دولایه بودن ساختار منبع

بازدهی 98 درصد در تولید آب گرم

مقرون به صرفه و ارزان تر نسبت به سایر مبدل های حرارتی

عدم نیاز به پمپ سیرکولاتور(پمپ برگشت)

مبدل حرارتی ساختمان:

مبدل حرارتی ساختمان یا همان مبدل حرارتی موتورخانه دارای دو کاربرد مختلف می باشد که یکی مربوط به مبدل حرارتی استخری می باشد و دیگری مربوط به مبدل حرارتی منبع کویل دار است. در کاربرد اول، مبدل حرارتی برای استخرها و جکوزی ها مورد استفاده قرار می گیرد و در کاربرد دوم، مبدل حرارتی به طور خاص برای تولید آب گرم بهداشتی استفاده می شود.

معرفی اتصالات منبع کویل دار :

شیر تخلیه

شیر اطمینان

ترمومتر یا همان دماسنج

ورودی آب شهری

خروجی آب گرم

ورودی آب برگشتی

برچسب ها منبع کویل دار ,

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    <
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1
  • بازدید ماه : 7
  • بازدید سال : 27
  • بازدید کلی : 1324
  • کدهای اختصاصی